Oh sunny day!

Verenigd Koninkrijk, Falmouth

Vanmorgen zijn we om 6u wakker (niet moeilijk als je om 22.00 al ligt te knorren). Maar... Het zonnetje schijnt volop! We blijven nog even in bed genieten met de ramen open en de zon op ons en vertrekken dan richting lizard point. We zien een wegwijzer naar een seal sanctuary. Lijkt me interessant. Maar we zijn te vroeg en zouden nog anderhalf uur moeten wachten. Nope, dat gaan we niet doen.

Verder richting lizard point dus. Dat is het uiterste zuidelijke punt van Engeland. Maar eerst nog een tussenstop bij kynance Cove. Een mooi stukje natuurgebied en de koetjes lopen vrij rond (ook op de parking blijkt, als we terugkomen).

Daarna verder dus. We proberen tot aan het punt te geraken, maar komen een bord tegen dat het wel heel smal wordt. En schijtluis als ik ben... De camper gekeerd en op de parking gaan staan. Buggy afgekoppeld en daar dan mee verder. Blijken we op een andere parking toe te komen en wat raad je? 5 mobilhomes staan daar 😛😆.

We wandelen een rondje, zien een zeehond (dat kan ook net zo goed een plastieken exemplaar geweest zijn die ze getimed hebben om af en toe eens onder te gaan, want hij bleef verdacht op dezelfde plek zwemmen 😊), nemen wat foto's en gaan dan ontbijten in een restaurantje op terras waar de mobilhome staat.

Van daaruit rechtstreeks naar de camping die Adriaan gisteren had uitgekozen. We installeren ons en genieten van het zonnetje een pintje en de wind. Maar we zitten buiten!

Waarschijnlijk blijven we hier morgen nog een nachtje en gaan morgen overdag naar Falmouth.

Xx

Hier de ganse dag geregend, maar nu droog, maar frisjes.. vanaf maandag weet beter.. gelukkig maar.. Alain en Sara vertrekken strakjes richting Denemarken..

leentjes.reizen 2017-07-01 20:36:41

Lag er een vlaai op je dak?

Ellis 2017-07-01 21:36:38

Hey Folks, Volg jullie reisverslagen dagelijks. Leuk om te horen en zien. Nu jullie in de buurt zitten van de "Poldark"-regio graag wat voorstellen. Geen enkel probleem mijn gsm-nr mee te geven aan Demelza en Elizbeth. Captain Ross voorstellen mee te komen naar Gent en zich kandidaat te stellen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Succes verzekerd in het rode (aftakelende) Gent. Dokter Enys past perfect in de PVDA-visie in Zelzate en mag verantwoordelijke dokter worden in de afdeling "Geneeskunde voor het Volk". Zou ook even terugkeren naar Tintagel en ook een poging doen een "King" te verwekken, zo zijn we enigszins financieel gerustgesteld in onze vergrijzende faze binnen afzienbare tijd ..... Heb intussen ook naar Jeroen gebeld zijn "dagelijkse kost"-programma te verkopen aan de BBC. Komt in orde en gaat asap in première onder de titel "FLANDERS FIELD-FOOD". Premier May is absolute voorstandster ondanks de Brexit ... Grts en tot de volgende Jan en Misty