De eerste keer op een camping

Verenigd Koninkrijk, England

Vanmorgen lekker blijven liggen tot toch wel 8.00!πŸ˜€ zijn dan even het stadje ingelopen waar we stonden en naar de bakker geweest, want ons brood was op. Daarna op het gemak naar portlock, een klein stadje. Beetje rondgewandeld. Van daaruit rechtstreeks naar een camping heel dicht bij lynton. Lynton en lymoure zijn 2 stadjes die met een kabellift met elkaar verbonden zijn. Lynton ligt in de hoogte, het andere aan zee. Onderweg reden we door Exmoor national park en kwamen regelmatig schapen op de weg tegen. Even gestopt om te picknicken. De GPS vond het leuk (bijna op onze bestemming) om ons via een piepklein weggetje te sturen naar onze eindplek. Ten eerste was ik blij dat ik een goeie chauffeur had en ten tweede ook vooral dat we geen tegenligger tegenkwamen 😯. De camping is zeer rustig en het zonnetje kwam regelmatig piepen, dus we besloten er een relaxed middagje van te maken. Die stadjes met die kabellift doen we morgen wel. Adriaan zijn drone bovengehaald (zie Facebook) en ik poging tot middagdutje (niet gelukt). Rond 18.00 onze tijd is het jammer genoeg beginnen regenen. Onze eerste regen in 4dagen πŸ˜‚. Luifel uitgedraaid, en we konden weer verder buiten zitten. Als je goed kijkt vanop ons stekje, zie je de zee en aan de overkant Wales liggen. Maar het weer laat het jammer genoeg niet echt toe. Er is hier naast de camping een pub 'where they serve good food' volgens onze buurman. Denk dat we dat straks eens gaan uitproberen. Xxx

Update: foto's van het eten πŸ˜€