De laatste dag

Verenigd Koninkrijk, Folkestone

Na een hele nacht regen op ons dak gehad te hebben en ook nog als we wakker worden, besluiten we toch maar niet te blijven (ook omdat de douches gesloten waren en er geen reet te beleven viel).

We rijden 20 km verder naar een camping in Folkestone (little switzerland is de naam van de camping). Vanop het terrasje heb je een prachtig zicht op de cliffs en je ziet Frankrijk liggen aan de overkant van het water (logisch dat het aan de overkant is) 😁

In de namiddag klaart het op en genieten we nog van het zonnetje. Adriaan haalt ook nog even zijn drone boven.

Meer viel er vandaag niet te beleven.

Morgen op het gemak klaarmaken, half uurtje rijden naar Dover en om 12.15 richting the continent.

Xxx

belgium is expecting you

dady 2017-07-12 19:22:02

Dog without a lead spotted!

Jens 2017-07-12 21:38:45

Toch wel jammer van die regen. Maar na de regen komt zonneschijn! Ik hoop voor jullie toch nog op een paar mooie laatste vakantiedagen op het vaste land! Xxx