Bye bye view

Italië, Sassello

Ik voelde het vanmorgen reeds, dat het een bloedhete dag zou worden. Op het gemak ontbeten en dan met de buggy naar sassello 'city' want we hadden eigenlijk wel beetje eten nodig. Het lokale carrefour express was echt niks. Het zag er allemaal echt niet smakelijk uit. Dan maar de straatjes ingelopen, kerkje bekeken en terraske gedaan. (zoek de buggy). Zo rond 16 u hebben we geen schaduw meer onder de luifel, maar daar had mijn handige Adriaan al iets op bedacht. Eergisteren op de markt had hij doeken zien hangen die ideaal van pas zouden komen. Eenmaal terug op de camping viel het hem op dat het hele domein omrand is met zulke doeken. Dus hij aan onze Paolo gevraagd of die er niet nog wat in reserve liggen had. Ja dus. Nu nog nadenken hoe het te bevestigen... Dus terug naar vandaag in het dorp... Ik zag een lokale do it yourself. Met handen en voeten en gebarentaal uitgelegd dat we clips zochten. Yep... Die had ie. Adriaan blij. Terug op onze plek heeft ie alvast een uurtje plezier gehad met het bevestigen ervan. Het minpuntje... Bye bye view! (maar na de siësta wordt er ook een oprolsysteem uitgedacht, werd me beloofd 😎😕). Xje

Gevonden staat mooi in de picture have fun