Zalig privé strandje

Duitsland, Dietmannsried

Alweer een volle zon als we om 8.00 wakker worden. Als het nog een paar dagen zo zou kunnen blijven dan hebben we qua weer ook een prachtige vakantie gehad, dicht bij huis. Nu ja... Dicht...
We ontbijten, lummulen wat aan en Adriaan komt ineens terug van een heel korte wandeling (40 meter toch wel) met de melding dat ie een heel mooi plekje heeft gevonden. We voorzien ons van onze ligmoeskes, handdoek en ik doe mijn watersletsen aan. 't was een zaaaalig plekje ! Terug bij de camper krijgt Adriaan een hongertje, dus ik maak een croque monsieur in de pan (a la guerre comme a la guerre - sorry Veronique, vind geen accenten op mijn gsm 😂). Een Belgische madam hier op de camping vertelde dat je naar een hangbrug kon wandelen. Met goede moed begon ik eraan, maar na 30 minuten enkel klimmen zakte de moed mij in de schoenen. Uit armoe en om van mijn gezaag en geklaag vanaf te zijn, ging Adriaan ermee akkoord om terug te keren. Bleek achteraf dat we er toen al bijna zouden geweest zijn 😒👿. Nu ja... Morgen nog een dagje hier (het is hier ondertussen ook al wat drukker geworden op ons veldje qua campers en caravans). Nog 1 keer supporteren voor onze jongens en dan heel op 't gemakje via wat stadjes en camperplaatsen richting huis. Xxx