Zon, zee en markt

Spanje, Callao salvaje

Adriaan, hans en Ellis besloten gisteren om een ritje met de auto te maken. Persoonlijk zag ik dat niet zo zitten, want ik hou niet zo van bergritjes. Voor mij werd het dus een Relax dagje. Eerst maar in het dorp een locatie gezocht waar ik de terug tickets kon afprinten, dan naar het strand geweest. Toen rond 14 u de wolkjes kwamen, heb ik me op het terras gezet en iets gegeten. Daarna thuis beetje gelezen en geslapen op het terras. Rond 17 u waren de 'avonturiers' terug veilig thuis. Zij hadden de drakenboom opgezocht en de teide. 's avonds thuis een pasta gegeten en wat gekaart.
Vandaag is het donderdag, dus markt in El duce. Een parkeerplaats vinden was niet gemakkelijk, dus in een ondergrondse parkeergarage de auto gesteld. Na de markt iets gaan drinken in fanabe en adriaan wou perse een zonnebril kopen. De man van de winkel hield hem een soort foto voor en met die bril op, kon hij bergen zien. (die wij niet konden zien). Dus de glazen waren gepolariseerd, beweerde hij. Om een lang verhaal kort te maken, we liggen ondertussen op ons strandje, zodat we de auto niet meer nodig hebben en we ons dus niet schuldig moeten voelen om een halve liter bier aan 1 euro te drinken en adriaan ziet nu overal bergen... Vooral als hij links van ons kijkt en daar 2 jonge knappe meiden ziet liggen 😎🙋☀️