Naar de camping

Italië, Sassello

Vanmorgen op het gemak opgestaan en alles weer op gepakt. De 2 schattige hondjes kwamen ons nog salu zeggen. Eerst maar even langs de supermarkt om nog het een en ander in te slaan voor de komende dagen op de camping. Zo weinig mogelijk eten, want ik wil veel uit eten gaan nu. Het leek alsof ik in het walhalla rondliep. 100 soorten grissini van die broodstokjes), lekkere broodjes, massa soorten pasta, en zeer goedkope drank 😁😛😇. Een fles aperol is de helft van bij ons. Alleen het bier viel tegen. Dan maar bavaria genomen. De GPS stuurde ons op weg, maar de afslag die we moesten nemen was aan beide kanten afgesloten. Dus dan maar de volgende genomen en toen werden we de bergen in gestuurd. Het is een prachtige rit geworden, met mooie vergezichten en leuke dorpjes. Rond 12 u waren we op de camping en mochten we eerst een rondje lopen om zelf te kijken waar we wilden staan. Het is een plaats geworden, helemaal op het eind van het domein met een prachtig uitzicht vanonder onze luifel. Er is niet veel volk dus de rust overvalt je (mochten de krekels hun kop houden tenminste) 😁. Het zwembad is frisjes, maar een welkome afkoeling. Hier blijven we nog tot 21 juli en gaan vanaf morgen wel uitstapjes maken met de buggy. Tenzij we daar geen zin in hebben en op ons lui gat willen blijven liggen. Enig minpuntje... Voor WiFi moet je aan het zwembad gaan zitten, enkel daar is bereik. Adriaan heeft alvast zijn toverstokje uitgezet, maar terwijl ik nu aan het typen ben werkt het nog niet. Straks mss wel. Hij weet weer wat doen dus 😊❤️. Xx

Geniet van de grisini en de aperol, dan maar wat minder bier en lekker aan de limocello . Wel fijn dat de buggy weer in gebruik is. En beter in Italië dan la france op dit moment. Veel plezier..

Hans H 2016-07-15 19:31:07

Leuk om jullie verhalen te lezen,minder dat de buggy kapot was maar gellukkig datie weer gemaakt is fijne vakantie nog grtjes