Dikke truien dag

Verenigd Koninkrijk, Mortehoe

Gisteravond is het beginnen regenen, het is momenteel 18.22 onze tijd en het heeft nog geen 2 minuten opgehouden.
Vanmorgen besloten we dus om het op de camping voor gezien te houden en met de mobilhome naar lymouth (aan de zee) te gaan ipv met de buggy om daarna nog stukje door te rijden. We vonden al gauw een plekje op de parking en gingen het stadje in. Nu ja... Stadje is veel gezegd eigenlijk. We wisten dat het een tweelingstad was met lynton (boven) en verbonden is met een kabellift. Altijd wel leuk om te doen. Dus wij van beneden naar boven. Ook daar even rondgelopen en terug naar beneden met het liftje.

Aangezien we nog meer dan een uur op de parking mochten staan, besloten we om er ineens ook de wandeling in de gorge bij te nemen. We waren toch al nat. Het was wel mooi, maar het hert dat er rondloopt hebben we jammer genoeg niet gezien.

Ondertussen was het 13.30 en dachten we : waarom nemen we geen camping met elektriciteit, dan kunnen we een filmpje of zo kijken, 't is toch pokkeweer. De eerste camping vonden we maar niks en zijn dan 3km verder gereden naar een volgende die er leuk uit zag. En hier staan we dan (nee, geen foto ervan... 't is geen weer om buiten te gaan fotograferen).

Onderweg reden we door Exmoor national park en je houdt je best aan een lage snelheid, want de schaapjes lopen gewoon op de weg. Tenzij je een lamskotelletje voor diner wil. 😁

Ik heb even de BBC weatherforecast gecheckt en we gaan nog een tweetal dagen op onze tanden moeten bijten, maar daarna ziet het er wat beter uit. Fingers crossed!

Hier prachtig weertje deze avond, overdag wel wat geregend, maar nu al de hele avond volle zon en warm.. nog veel plezier.xx

leentjes.reizen 2017-06-28 21:15:54

Hier 35 graden en we zijn blij dat het 's avonds een beetje afkoelt 😜 Wij zijn net in de zoutmijn geweest. Dat was COOL, wel 16 graden! Jullie veel plezier en mooi weer gewenst! Xxx ook van Hans