Where to stay this night?

Verenigd Koninkrijk, Cannington

Vanmorgen toch weer veel te vroeg naar mijn zin wakker geworden. Het is vakantie verdorie! Ik hoef niet om 7u uit de veren te zijn! Maar... Het zonnetje scheen. Dat maakt wel iets goed. We hadden geen haast, dus op het gemakje een douchke genomen en ontbeten. Daarna via wells (een mooi klein stadje met een huge cathedral) verder gereden op zoek naar een leuke plek om te overnachten. De eerste stop was een camping waar geen reet te beleven viel. De receptie was gesloten vanaf 15 u en de bedoeling was dat we ons op 2 min. rijden verderop moesten aanmelden. NOT! Maar... Het toilet was ondertussen reeds goed vol, dus hebben we daar toch maar geprofiteerd om het te legen 😌. Mijn boek erbij gehaald (Brit stops) en een volgende locatie gezocht. Dit leek ons niks bijzonders. Volgende gezocht... En hier staan we dan weer. Bij de friendly spirit (misschien was de vorige generatie friendly, maar nu niet echt hartelijk). Maar we staan goed en morgen weer beetje verder naar een volgende locatie. Van zodra het weer beter wordt (niet dat het nu zo slecht is, we hebben geen regen en zitten momenteel nog op terras om 20.30, maar de zon ontbreekt wel een beetje). Dus we rijden van het ene naar het andere stadje en als het echt mooi weer wordt, dan blijven we een paar dagen ter plaatse. Maar we vermaken ons. Xxx