It's raining again...

Verenigd Koninkrijk, England

Vannacht om 5.15 worden we gewekt door een gietende regen op ons dak. Toch nog omgedraaid en verder geslapen.

Rond 9u zijn we vertrekkensklaar. Bedoeling was om eerst naar Seaford te rijden, onderweg nog een laatste keer boodschappen te doen, daarna naar hastings en dan naar een andere Brit stop bij een farm.

Seaford is gelukt. Helaas was de hemel donker bewolkt, dus daar waren we gauw rond.

Die boodschappen zijn ook gelukt. Denk dat we daar 4u rondgewandeld hebben en adriaan veel in en uit de kleren om te passen in de verschillende winkels. Maar het is mij gelukt! Ik heb hem een kostuum kunnen doen passen en kopen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„
Ter plaatse iets gegeten en daarna weer verder via de kust.

Op de Brit stop aangekomen was alles daar gesloten en het was een ongezellige parking. Dus dan maar ineens verder naar de stop die we eigenlijk voor morgen hadden voorzien. Dat was gelukkig maar 17 km daar vandaan.
Ook hier was de receptie gesloten, maar de mevrouw kwam uit haar huis en we mogen staan en zelf kiezen waar. De regen komt ondertussen met bakken uit de lucht.

We kiezen een plekje met voldoende ruimte om onze nieuwe voortent op te zetten, want we geven een big party vanavond. Helaas zijn er maar weinig gasten komen opdagen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.

Morgen zou het vanaf 10.00 weer droog moeten zijn en zonnig in de namiddag. Daar willen we hier dan nog even van profiteren vooraleer we donderdag de boot terug moeten nemen.

Xxx

Sorry, de uitnodiging was verloren gegaan in de spam filter. Maar gedeelde smart........etc. hier in Amsterdam komt het nu ook met bakken uit de hemel. Hopen op een zonnetje, veel plezier.

Hans H 2017-07-12 07:32:39

Zo jammer vh weer! Niet getroffen jullie, als j ooit terugkeert neem augustus๐Ÿ˜œ