Wolkjes = shopping day

Spanje, Callao Salvaje

Lekker geslapen en opgestaan om 7u30. De koffiemachine staat aan de andere kant van mijn slaapkamermuur en dus word ik wakker als leentje haar ochtendkoffietje zet. Maar op zich een mooi uur om op te staan. Het eerste wat ik altijd doe is een frisse neus halen op terras. En dat was deze ochtend letterlijk te nemen. Een FRISSE neus. Dus werd al gauw beslist om er vandaag onze shoppingdag van te maken. Nieneke een mooie jas, ik een paar schoenen en 2 broeken en leentje een t - shirt in hard Rock café voor Emma. Veel meer mochten we niet kopen want dat ging niet meer in onze valies passen 😁. Langs de zee gewandeld, cheeseburgerke gegeten in Mac donnalds, terrasje gedaan, langs het weerbericht van de surfers gepasseerd (en dat belooft de rest van de week prachtig weer) en teruggewandeld naar de auto. Boodschappen gedaan in mercadona voor bijna de hele week en terug naar appartement. Nieneke en leentje een gin tonnicske en voor mij een ordinair pintje. Toen nieneke opperde dat ze eigenlijk geen zin meer had om zich nog op te kleden om op restaurant te gaan (uit eten te gaan dus voor mijn Hollanderke 😛) heb ik een bordje lekkers klaargemaakt. Het heeft gesmaakt. Iedereen content, niet zat en zeker geen zonneslag opgedaan. Wat morgen brengt, dat zien we dan wel weer. Alvast een dikke knuffel voor de thuisblijvers. Xxx