Shop till you drop

Duitsland, Schwangau

Na 4 nachtjes hebben we het nu wel gezien op de camping in friedrichshafen en rijden een stukje verder naar forggensee. We hadden gisteren een camping aan het meer uitgezocht. Maar eerst even langs donier museum. Claude donier was een vliegtuigbouwer. Geboren in 1884 en overleden in 1969. Hij begon als watervliegtuig bouwer en moest tijdens de tweede wereldoorlog uiteraard ook bommenwerpers bouwen. Hij heeft ook aan satellieten meegewerkt. Om 9.00 ging het open dus we liepen er praktisch alleen rond 😁. Na het bezoek weer beetje verder. De koelkast was zo goed als leeg, dus gestopt aan een koopcentrum. Er was een grote schoenwinkel en... Die ging tot maat 50. Dus wij buiten met 5 paar schoenen maat 47. Gelukkig waren er solden... 😁. Dan een kledingzaak. Ook solden. Slodderolleke voor Adriaan, ruige jas, korte broek en effe Hans bellen of die interesse heeft in een oktoberfest hemd in solden. Dan naar grootwarenhuis. Haarverf, shampoo, douchecreme,... Beetje voorraad ingeslaan een prijzen half zo duur als bij ons. Uiteindelijk ook nog aan eten en drank geraakt en dan op naar de camping. Deze valt wat tegen qua nogal op elkaar staan en de pomp vh meer is kapot, dus het water komt niet tot hier 🤔, maar 't is ondertussen 17. 00 en we hebben geen zin in een verdere zoektocht. 1 nachtje zal het maar worden. Maar 't is mooi weer, we hebben al bij al een mooi uitzicht en vakantie... En... Een volle koelkast 😂😂. Xxx

Hans is nu al heel benieuwd naar zijn nieuwe trachtenhemd!