Enjoying nature

Duitsland, Dietmannsried

We hebben beiden slecht geslapen vannacht, dus als ik wakker word om 8.15 laat ik Adriaan nog wat verder knorren. We moeten toch pas uiterlijk om 12.00 van de camping. Ik haal ondertussen broodjes voor het ontbijt. Na ons ontbijt springen we nog onder de douche en maken dan weer de camper rijdensklaar. We moeten helemaal niet ver rijden (70 km), want aangezien het nog steeds prachtig weer is hadden we besloten een naturistencamping uit de wereldgids uit te proberen. Onze timing is echter weer slecht. We komen aan om 12.30 en tussen 12.00 en 14.00 is het rust en de receptie gesloten. We zetten ons dan maar voor de bareel en lopen naar het terras. Vriendelijke mensen heten ons welkom en vertellen ons dat de eigenaar van de bar vertrokken is sinds 1juli, dus hebben ze nu maar een koelkast neergezet, waar je zelf je drank mag uithalen en 't geld in een potteke steken. We nemen elk een pint van een halve liter (zijn altijd zulke grote flessen hier) en moeten hiervoor tope tegare 3 euries in 't potteke steken 😀. Jammer dat het restaurant annex bar nu gesloten is, dat betekent dat ik de komende dagen zelf zal moeten kokkerellen, want we zitten net iets te ver vd bewoonde wereld en dingske is kapot. Maar dat is niet erg. We hebben gisteren de koelkast goed aangevuld. En die boterhammen aan 1.5 euro vullen ook wel 😂😂. Ze geven de komende dagen ook nog mooi weer. Dus het is goed mogelijk dat we hier tot zondagmorgen blijven staan. Je hoort hier geen auto, geen vliegtuig,... Enkel vogeltjes die zingen, schmetterlingen die rondfladderen, en oh ja... Klotevliegen. We zochten rust? Awel, dat vind je hier wel. Er is trouwens ook een hele mooie zwemvijver. Helaas niet mijn temperatuur 😫. Xxx

Ach ja, campingruhe! En aan die foto te zien is het ERNSTIG rustig.. Wat mij betreft iets TE rustig. Wij wensen jullie super ontspannen en zonnig verblijf🌞🍻🍷👄