Blij dat ik niet alle dagen naar Brussel moet

België, Kortenberg

Mijn innerlijke wekker staat nog steeds niet op vakantie modus 😒. Om 7.00 ben ik klaarwakker. Goh ja, dan maar opstaan en aan de dag beginnen. We moeten nog een paar belangrijke dingen inladen (kleren en eten) en rond 11.30 gaan we op pad. Tot in Ternat. Daar gaan we in de file staan door de wegenwerken en doen dat nog eens in groot Bijgaarden. Maar we komen goed toe op athena helios en worden door vriendelijke mensen begroet. 't is hier zeer rustig en ik heb nog geen enkel kind gezien (en dus ook niet gehoord). We nemen een plons in het (frisse) zwembad en gaan daarna op 't terras zitten. Ondertussen heb ik ook al gekokkereld en de afwas is gedaan. Er is geen zuchtje wind. Misschien blijven we hier morgen nog een dagje. Zal afhangen van 't weer. We hoeven nergens rekening mee te houden en dat is een prettig vooruitzicht. Oh ja... Ons dingske heeft weer succes. Iedereen komt kijken en vragen wat dat voor iets is. 't zal weer iedere dag zo zijn vermoed ik... 😁

Eerste dagtaak zit erop ps hou het rustig ps2 veel te warm voor mij

Pepe 2018-07-03 21:16:03

Na de familie stop..😂🤣ben ik toch blij dat ik 17 dagen een nieuw feuilleton kan volgen. Kijk er naar uit om jullie iedere dag te volgen ..😘😘

Lena 2018-07-03 21:54:51

Ziet er uit als een lekker plekje! Ik zou nog een dagje blijven en genieten van de rust. Of nog beter, 3 weken extra vakantie nemen en een minstens een week blijven!😜