Back home

België, Gent

We staan op onder een staalblauwe hemel. Het was 7.30 en de buren op de camping waren reeds als mieren aan de slag. Maar we hadden tijd... We moesten eigenlijk pas rond 10.00 vertrekken.

Dus op het gemak alles gedaan, ontbeten, en tja... Na bijna 3 weken met ons mobilehomeke on the road te zijn, zit de routine er zodanig in, dat we tijd over hadden.

Dan maar wat vroeger richting Dover.

Toen we incheckten konden we blijkbaar nog mee met de boot van 10.40 ipv onze voorziene vertrektijd van 12.15. Dat was mooi meegenomen.

Het weer was mooi, de zee heel kalm en de boot deed er ook 20 min minder over dan op de heenweg. Me happy 😂

Aangezien we afrit drongen moesten hebben, ineens maar de buggy bij nieneke weer in zijn stalling gezet, bij pepe langsgeweest en dan lekker thuis. Alles was perfect! (waarvoor dank Jens en vero).

We hebben enkel het hoognodige uit de mobilhome gehaald (waaronder de koelkast), en de rest zal voor morgen zijn.

Jammer, het zit er weer op. Maar we zijn weer een ervaring rijker, hebben een mooie reis gehad, hele mooie landschappen gezien en geen ruzie gehad 😀. Wat wil een mens nog meer? (behalve meer vakantie)

Xxx

Welkom thuis! Xxx

hansenellis.zijn.onderweg 2017-07-13 23:09:33

Hoera! Graag gedaan!

Jens en Vero 2017-07-14 10:13:45

Tsja, onvermijdelijk einde vakantie is nog wel te doen. Alleen dat tetug beginnen te werken.............................. Maar zover is het nog niet, geniet van het weekend