De aanslag by Adriaan mulish

Frankrijk, Laizé

Wakker worden en wolken zien. Jammer, maar uiteindelijk was het toch de bedoeling om vandaag met de buggy macon te bezoeken. Op het gemakje ontbijten, aankleden, enz. Rond 11 u waren we er klaar voor. Ik vertrek alvast te voet met de vuilzakjes en Adriaan komt met de buggy naar het hek. Hoor ik hem ineens afkomen aan 200 /u lijkt het wel. Recht op mij af. Gelukkig heb ik nog goeie reflexen dus ik spring opzij. Komt ie tot stilstand op 10 cm van een auto. Pfiew... Hij was dus door zijn gas gegaan, waardoor de versnelling niet meer werkte. Het stuur blokkeerde en de remmen noch de handrem deden wat ze moesten doen. Buggy terug naar onze plaats geduwd (ik met een hartslag van 300) en het uitstapje naar macon maar geschrapt. Het zijn hier supervriendelijke mensen en een mevrouwtje heeft onmiddellijk haar garagist gebeld. Morgen tussen 8 en 9 u mogen we langsgaan. Hopelijk kan die het euvel snel oplossen en kunnen we daarna verder. Het wordt dus de rest vd dag beetje lezen, spelletjes spelen, aperootje, kokkerellen... Oh ja juist, dat is net de definitie van vakantie zeker? 😁