Anoroc

België, Vlamertinge

Ik heb mij voorgenomen om het vermaledijde C woord niet of zo weinig mogelijk te vermelden. Het was ook voor ons spannend om te horen welke bijkomende maatregelen de regering zou afkondigen. Maar fietsen onder strikte voorwaarden en met een portie gezond verstand kon nog net. Dus opnieuw op verkenning in de mooie Westhoek met start in Vlamertinge. Van in het begin was er natuurlijk maar één thema die onze gesprekken kleur gaf: jammer dat de cafés gesloten zijn...
En het was kalm en vredig op de weg. Alle fietsers en wandelaars die we tegenkwamen hielden zich strikt aan de voorgeschreven richtlijnen. Blijkbaar veel beter zelfs dan in een aan de supermarkten.
Beauvoorde was uitnodigend voor de picknick (en elk op een hoek van het bankje). Het was ook verrassend winderig. En ja... wij beginnen er ook rekening mee te houden dat Compostella dit jaar niet zal kunnen doorgaan. 11 mei is nog ver maar de zaken in Spanje (zeker) en Frankrijk zijn weinig bemoedigend.
We zien wel hoe het verder evolueert. Cijfermateriaal kunnen jullie hier vinden:
Bekijk Mijn fietsen activiteit op Garmin Connect. #beatyesterday

Houd de moed erin!

Hallo Luc en Marc Niet zo’n goed nieuws deze keer. Zo ken ik je niet Luc. 😚 De omstandigheden zijn nu wat ze zijn, en 11 mei is nog eventjes af 🤞🤞🤞 Geniet toch nog maar wat verder van jullie fietstochtjes, “hoop doet leven “. Spijtig dat jullie nu geen stopplaats niet meer vinden om de dorstige zielen wat te laven. Wonderen zijn ook nog de wereld niet uit hé. Wie weet 🙏🙏🙏 Ik Probeer om jullie toch nog wat hoop te geven op een beter perspectief 👍 Komende week een mooie fiets week zoals ze beloven, dus geniet er nog maar wat van. De conditie zal jullie er ook dankbaar voor zijn. Het ga jullie goed 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️