Training bij VWEC

Vietnam, Hà Nội

Vandaag zaten we al vroeg aan het ontbijt en vervolgens zijn we met de taxi (voor circa 2 Euro) naar VWEC gereden. Om 09.00 uur zijn we begonnen aan de training voor uiteindelijk zo’n 20 deelnemers (in plaats van de circa 35 ingeschreven deelnemers). In tegenstelling tot eerdere trainingen waren de deelnemers werkzaam in meer uiteenlopende industrieën. Nog steeds wel ook veel aanwezigen vanuit de kleding- en schoenenindustrie, maar er waren ook andere productiebedrijven bij. Veelal weer grote bedrijven met meer dan >500 medewerkers.

André en ik gaven de presentaties weer afwisselend. Ook dit jaar was er een uitstekende tolk beschikbaar die onze boodschap goed overbracht (althans dat vermoeden we) in het Vietnamees. Tussen de presentaties door hadden we groepsopdrachten. Na elke opdracht mocht één van de groepsleden de resultaten van de discussie plenair terugkoppelen. Deze methode werkte ook dit jaar prima. De groep was enthousiast en er werden zelf spontaan vragen gesteld. Tussendoor was er koffie en fruit en tussen de middag een gezamenlijke lunch (waarbij ik nog complimenten kreeg over mijn krullen… 😊).

Al met al was het een goede trainingsdag. Erg leuk om aan deze mensen training te kunnen geven. Wat we uit de reacties hebben kunnen opmaken is dat deelnemers erg tevreden waren over de training. Uiteraard was er ook nu weer een officieel certificaat dat door de trainers ondertekend en uitgereikt mocht worden. En de onvermijdelijke, maar altijd leuke groepsfoto’s!

’s Avonds zijn we nog even de stad in geweest voor een ‘bier van de dag’ en hebben we wat gegeten bij een eettentje bij ons op de hoek (zie foto’s). Nu nog even dit blog posten en de training van morgen nog even voorbereiden.

Compliment over je krullen.... Daar kan André niet aan tippen 🙃. Maar ik ben trots op jullie werk en inspanningen daar!

Machteld 2019-11-05 22:15:21

Klinkt weer erg goed. Ook vandaag weer veel succes!

Hester 2019-11-06 10:07:22

Mooi om te lezen, Koen. En ja...die mooie krullen :)

Marjolein 2019-11-06 10:07:30

De foto's zien er erg leuk uit! Vooral dat gevogelte..... ahum