Amsterdam - Taipei – Ho Chi Minh City

Taiwan, Taipei

Vanmiddag rond 17.00 uur lokale tijd (zes uur later dan in Nederland) kwamen we in Ho Chi Minh City aan. We vertrokken vanaf Schiphol en na circa 12 uur kwamen we aan in Taipei (Taiwan). Daar hadden we een overstap van 4 uur. Toen nog het laatste stuk van 3,5 uur naar Ho Chi Minh City. Helaas hebben we allebei niet echt diep kunnen slapen onderweg, alleen een beetje doezelen. In HCMC de visumaanvraag afronden, door de douane en bij dezelfde dame als 10 maanden geleden een taxi gereserveerd. Dat ging allemaal vrij vlot. En het voelde ook wat minder warm aan, graadje of 30 dit keer. Door de vertrouwde stadsdrukte werden we naar het hotel gereden waar we de vorige keer ook verbleven. Daar even bijkomen en douchen, daarna zijn we nog ff de stad in geweest voor een hapje eten in ons lokale buurtentje. Daar voor VND 129.000 (€ 5,27) een klein hapje gegeten en gedronken! Als laatste richting de grote boulevard gewandeld en bij een café nog wat gedronken. En nu slapen - hopelijk wil dat een beetje lukken…..

Ha die Koen, Dat "hapje rijst" ziet er lekker uit.

Fred van Kolck 2017-03-19 17:02:08

welterusten dan en morgen fris op