Aankomst in Vietnam

Vietnam, Ho Chi Minh-stad

Na 22 uur (deur-tot-deur) zijn we goed aangekomen bij ons hotel. We hadden een prima overstap in Guangzhou (China). Daarna vlogen we nog zo'n 2,5 uur zuidelijk naar Ho Chi Minh City (HCMC). Toen we in HCMC na 3 kwartier ons visum hadden en de douane door waren, troffen we een lege bagageband aan. We werden doorverwezen naar de afdeling 'lost items'. En ja hoor, gelukkig zaten onze spullen daarbij.

Toen met de taxi naar het hotel, even installeren en vervolgens de stad in. Tussentijds overvallen door flinke hoosbuien, het is hier erg warm en vochtig. En uiteraard Aziatisch hectisch qua verkeer (https://youtu.be/Aci3QY8A1_k ). Vanavond lekker uit eten geweest (zie foto's) bij Huong Lai, een Vietnamees restaurant gerund door voormalig straatkinderen en kinderen uit kansarme gezinnen.

Nu hopelijk een goede nacht maken en dan benieuwd hoe het morgen met de jetlag staat.

Voor die hoosbuien hoefden jullie niet naar Vietnam. Kan niet veel meer zijn dan hier vandaag. Maar dat eten ziet er goed uit! Hopelijk een goede nacht. En dan aan de slag... Succes!