Voorbereiding en afscheidsfeest

Nederland, Elsloo

Een jaar lang hebben we voorpret. Dromen over de vrijheid, het avontuur, de nieuwe landen waar we nu nog geen benul van hebben.
Echter, voor we kunnen vertrekken moet er ook heel wat geregeld worden.
Denk aan het regelen van de juiste verzekeringen, alle vaccinaties en medicijnen (én dat zijn er een hoop), visa aanvragen, spullen aanschaffen, werk opzeggen, kamer in Utrecht opzeggen en Lonely planets verslinden. Maar ook ons afscheidsfeest organiseren.

En wat was het een mooi feest!
Het valt moeilijk in woorden uit te drukken, maar we vonden het geweldig dat zoveel vrienden en familie er waren om afscheid van ons te nemen. We hebben genoten van begin tot eind. Alle lieve woorden, de knuffels, kleine persoonlijke presentjes, mooie kaarten.. we waren er stil van. Ook zijn we dankbaar voor het fantastische bedrag dat wij ontvangen hebben! Hiervan zal een mooi gedeelte worden aangeboden aan het India Hope Home :)

Nog maar een dikke week, en dan stappen we op het vliegtuig. We zijn er bijna klaar voor, hoewel het afscheid nemen niet mee valt. Om Winnie de Pooh maar eens te quoten:
"How lucky are we to have something that makes saying goodbye so hard.."