dag 4, door naar Thailand

Thailand, Rong Mueang Subdistrict

Heel vroeg op vandaag, om 6.30 ontbijten en dan weer met taxi naar vliegveld. Gedoe met zitplaatsen in het vliegtuig; de mannen zitten bij elkaar, maar ik zit heel ergens anders. Vlak voor vertrek krijg ik een zitplaats op hetzelfde rijtje, toch in de buurt. Weer hetzelfde rondje van film kijken, eten en slapen. In verband met stofstorm hebben we wel flinke vertraging. Eénmaal in Bangkok gaan we op zoek naar een bordje met onze naam. Even zoeken, maar jahoor, tussen een hele brij van bordjes staat die van ons, met een slapende vrouw erachter. Als de boel eenmaal geactiveerd is hebben we al snel onze minivan te pakken. Het is nog een eindje rijden naar ons hotel: @Hua Lampong. Geen superhotel, en een ontzettend slome lift, maar voor een nachtje is het goed genoeg. We gaan op zoek naar een restaurantje maar dat valt niet mee. Het is ook al laat, 23.30. De 7/11 biedt uitkomst met tosti's en bakjes noodles. En dan lekker dat keiharde bed in.