Cactussen en palmen

Spanje, Benidorm

Vandaag naar elche geweest.pakweg een uurtje rijden van benidorm.waar we een soort park hebben bezocht met prachtige verschillende soorten palmen en cactussen.cactussen zeker 6 a 7 meter hoog buitengewoon indrukwekkend en imponerend.was wel koud en winderig.in stad wat gegeten in een cafe wat snel vol liep met kijkers voor de wedstrijd athletico madrid tegen real madrid.de tv stond verschrikkelijk hard.straks uit eten met de buren bij een japanner ben benieuwd.het eten bij de japanner was heerlijk 13 euro pp onbeperkt eten en drank.geen tijdslimiet.daarna een afzakkertje gehad in een ierse pub.tegen half 12 was de tent bijna leeg.tegen 12 uur was de tent helemaal vol 6 tv,s werden op volume 100 gezet.er werd een bokswedstrijd om een andere wereldtitelgevecht uitgezonden tussen een brit en een ier.nou het dak knalde eraf toen de ier had gewonnen.ik zat zo dat ik volop het publiek kon bekijken.zeer enthousiaste aanhang.kan me niet herinneren een bokswedstrijd te hebben bekeken

Prima verwoord Cor

Freek 2016-02-28 11:36:40

klinkt onwijs leuk! Koop je een appartement?