laatste dag laos

Laos, pakse

vandaag op stap geweest om te kijken naar vat phou.restanten van een tempel uit de 5de eeuw.tja heel wat steenwerk.en veel klimmerei.daarnast zijn we bij drie watervalen geweest, pa suam, tad yuang en tad fame watervallen.nooit geweten dat er zoveel watervallen zijnin laos .als laatste hebben we een koffieplantage bezocht.daar wemelt het hier ook van.zijn wat nieuwe wegen aangelegd , het gaat allemaal wat sneller.maar wat verschrikkelijk veel loslopende koeien, waterbuffels, geiten, paarden, honden en niet te vergeten kippen.we hebben besloten morgen naar cambodja te gaanwe gaan beginnen in kompong cham.alles geregeld via ons reisburootjes.reis duurt een uur of 7 .we hebben daar in ieder geval een hotel met internet dus morgenavondnieuws over de reizen

leuk dat bruggetje! succes met de reis en tot morgen!

Maaike 2013-10-25 17:34:36

Bedankt, ik ben wat vergeten te vertellen: Nannie is weg. Gl niets voor haar. Veel plezier in Cambodja.

rosa 2013-10-25 23:29:22

hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Ben benieuwd hoe Cambodja bevalt!

Nienkeroos 2013-10-26 11:36:26

Wat een waterig verhaal, zou Cambodja ook zo waterig zijn/ Wij zitten met de camper in Valkenberg, op de berg ook leuk. Veel plezier in Cambodja, we horen wel weer.