apen e.d

Cambodja, kampong cham

vandaag naar de mannenberg en vrouwenberg geweest.de mannenberg maakte deel uit van de killing fields.je kon zien waar de gevangenis was en waar mensen werden gedood.zeer indrukwekkend.waarom de mannenberg lager is dan de vrouwenberg komt omdat vrouwen (toen al) de mannen d.m.v een truc lieten denken dat ze niet meer verder hoefden te werken.toen gingen ze de boot in.vanmiddag bij een rubberplantage/fabriek geweest zeer leerzaam.morgen naar pnon penh.jullie eventuele commentaren kan ik door een storing niet lezen.wie weet komt het weer terug.ze kennen hier geen wintertijd dus het tijdverschil is 6 uur.wat ik vergeten ben is dat het op de mannenberg vergaat van xe apen.harstikke leuk omte zien maar ze gappen alles weg als ze de kans krijgen.wat ook nog opvallend is.de bediening wacht tot dat je laatste hap hebt genomen en als je doorslikt is je bord weg.ik dacht in tsjechie gaat dit snel maar dit slaat alles

leuk om te weten,, ook leuk om te lezen wat je meemaakt,,,,,

A & M 2013-10-28 16:24:25

haha! waar zijn de foto's?

Maaike 2013-10-28 20:24:42

zelfs ik houd je in de gaten .Maar volgens Anneke heb je het goed naar je zin vooral de apen je bord weg halen is normaal dan kunnen ze het nog aflikken , hoeven ze het niet af te wassen Fijne tijd dag.

Elly 2013-10-28 20:54:14

Staan op het andere fototoestel