begin van laos

Laos, Vientiane

vanmorgen om 1100 uur van het busstation in udon thani vertrokken.wat een circus daar.iedereen rent door elkaar heen , roept en schreeuwd
maar oo een geven moment is iedereen weg, en dan de bagage:vechthanen, balen met cocosnoten, balen groentes en dat allemaal in, onder en boven inde bus.we vertrokken op het juiste moment en waren om 1200 uur bij de grens.papieren ingevuld en plotseling verscheen het bordje break30 minuten later werden de werkzaamheden weer opgepakt.om 1400 uur waren we in het hotel.kan niet beter.de stad in geweest en langs de oever is er 5km braderie met noem maar op.leuk maar erg druk.morgen gaan we de stad verder bekijken.ons hotel ligt aan de champs ellysee van vientiane midden tussen de bankgebouwen.bij de banken kun je alleen maar pinnen met creditkrt, zeggen ze, maar bij een losstaande pinautomaat op de hoek kun je gewoon pinnen.de typhoon die door zuidoostazie raast gaat ten zuiden van ons zullen we weinig of geen last van hebben.

Ja Cor ik ken die busstations in Thailand ook, ik heb het ook niet gesnapt hoe dat daar werkt. In een keer rijden er wel 20 bussen weg en dan is het stil en langzaam druppelen de bussen weer binnen. Leuk om te zien. ik ben benieuwd naar morgen. gr hans

Hans Kelderman 2013-10-15 17:57:13

Heerlijk om dit soort dingen te lezen in een druilig Raalte. Het is nu toevallig even droog, maar het heeft vandaag gegoten. Morgen zijn we uitgenodigd bij het diner in de nieuwe Rik in Angeli Custodes. We zullen aan je denken. Groetjes!!!!

Joke Alferink 2013-10-15 17:57:39

de internationale bus naar Vientiane! Go pap go! Ik ben ook benieuwd naar morgen!

Maaike 2013-10-15 18:06:27

Zo dat hebben jullie mooi gefixt :-) hadden jullie nog een beetje ruimte in de bus, of zat je er maar met 1 bil op?

Nienkeroos 2013-10-15 18:13:30

Ruimte zat

corraalte 2013-10-15 18:44:50

Wat fijn dat jullie zo genieten,en wat zie je toch wat,super.Ik ben wel wat laat met het versturen,want het lukte mij niet.Jantien heeft me even geholpen.maar natuurlijk alle verhalen gelezen.Veel plezier nog.x

Greet Middelveen. 2013-10-16 13:41:49

Leuk om allemaal te lezen pap!!