Begin

Sri Lanka, Colombo

Gisteren vanaf brussel vertrokken met de nieuwe dreamlinder van quatar airlines.wat een prachtig vliegtuig met heel veel luxe.voortreffelijke maaltijden en extra, niks tekort.op het vliegveld van doha overgestapt voor de vlucht naar colombo.trouwens schitterend mooi vliegveld.in het het vliegtuig zaten nogal wat dames met een burka.ik was toch benieuwd hoe ze dat met het eten doen.nou heel ingewikkeld er wordt een stukje doek opgetlld daar verdwijnt de lepel /vork onder en klaar is kees vlak voor we zouden landen moest op verzoek van de gezondheidsautoriteiten alles gedesinfecteerd worden twee stuwardessen lopen met een rotvaart met een aantal spuitbussen door het gangpad dat was ook weer gebeurd.taxi naar colombo genomen.een paar aardige mannen de 50 meter mee naar de taxi en dragen dan zeer gastvrij onze koffers.en willen dan 10 euro.mooi niet gedaan met de opmerking hier hebben we geen afspraak over gemaakt.ze werden geen eens kwaad om 1000 waren op ons adres.het tijdsverschil is 3,5 uur met nederland.vanmiddag de stad ingeweest .mengeling van bangkok, en hanoi.op dit moment klinkt het gezang van een iman van een moskee.morgen naar het noorden.moeten met de bus alle drie de komende dagen zijn de treinen vol geboekt.

Weer een interesante reis Cor. Ik wens jullie veel plezier Groeten Freek

Freek Hofman 2015-08-27 16:27:51

Die spuitbussen herken bij aankomst in NZ. Veel plezier en mooi weer!

Cor H 2015-08-27 16:30:56

Mooi begin van de vakantie. We gaan jullie volgen. B.t.w. wat willen ze daar met euro'? Hahaha

Louis E. 2015-08-27 21:17:23

Ik reis weer met je mee vanuit een druilerig Raalte. Vanmiddag niet naar de optocht gekeken met de bewoners van Angeli Custodes. Het regende te hard!