noordierland

Ierland, leixlip

gistern een lange dag gehad.eerst naar belfast en dan het noordelijkste puntje van noordierland.prachtige ruige natuur en heel bijzondere rotspartijen.we hadden prima weer maar kan me bij kou en regen goed voorstellen dat er verhalen zijn over monsters,draken, spoken en meer van dat soort ongerief.om 1700 gaat het bezoekerscentrum dicht je kunt gewoon de natuur in scheelt alleen 20 euro.belfast houdt niet over redelijke stad mooi centrum maar dat was het dan.wat wel vreemd is hier is dat je nergens met de hond naar binnen mag.geen winkel,geen retaurantje en ook geen kroeg.lopen hier wel van die supergrote ierse wolfshonden rond.vandaag rustig dagje morgenochtend 0700 uur vliegen rond de middag weer thuis.zo,n paar dagen alleen weg is wel apart.je doet wat je wilt en je hoeft nergens geen rekening mee te houden.je moet zoiets wel leren..................

Ik ben trots op je pap. X

Nienke 2014-06-10 12:06:41

ja Ierland moet je liggen is een mooi land zeggen ze, maar wat betreft weer onbetrouwbaar. zie je morgen. Grhans

hans k 2014-06-10 12:50:42

Wat ben je toch een flinke vent.Goede reis.x