Morgen weer verder

Sri Lanka, Ella

Ik heb vandaag eigenlijk helemaal niets gedaan,lekker ontbeten lekker gelunched en vanavond heerlijk gegeten.nienke en rolf hebben een berg van 1500 mtr beklommen.klasse.wij zitten op ca 1000 mtr dus knap..vanmiddag zaten de apen bij ons op het terras saen met de eekhoorns.morgen naar matara ligt aan de zuidoost kust met een beetje geluk kunnen we de zeeschildpadden eieren zien leggen ook gaan we de zee op om met een beetje geluk walvissen te zien.hopenlijk lukt dat allemaal heb ik meer om te schrijven

Dat wordt een gave dag!

Ans Tuitel 2015-09-11 07:14:05

Ik zie hopelijk de foto's van je rondreis als je er weer bent.

Freek Hofman 2015-09-11 11:21:44

Cor, fijn dat jullie er een fijne vakantie van maken. Schildpadden eieren zien leggen is een bezienswaardigheid. Aan land komen, schuifelen, graven en dan de vele eieren en dan! Gegroet.

Cor H 2015-09-11 11:39:36

Freek uiterraard maken we een afspraak voor

corraalte 2015-09-11 17:24:14

Zo beleef je nog eens wat.