Mountains

Ierland, Leixlip

Vandaag de mountains buiten dublin bezocht.vanmorgen eerst lopend naar de lidl geweest.daar brood en wijn (ik ben een goede protestant) gekocht.heerlijk in het zonnetje.tot nu toe heb ik de paraplu niet nodig gehad.dus wat wil je nog meer.begin goede maatjes te worden met de hond //van ger.samen een broodje eten enzv.de binnenwegen zijn smalletjes en aan dat links rijden daar moet ik nog steeds aan wennen.de mountains waren prachtig.mooie wandeling naar een meer gemaakt.onderweg een ruine van een klooster bezocht.daarbij was ook een heel oude begraafplaats.het landschap boven is ruig winderig,soms mistig en dan weer felle zon.prachtig.ik denk als het hier 30 graden zou zijn dan is het geen ierland meer.dat beetje droevige en sombere hoort er helemaal bij.maar een paar dagen is lang gezien een vakantie van drie of 4 weken hier geen a ik niet doen.vandaag is er heel wat hout naar binnen gebracht want de boel moet toch een beetje warm blijven.ik heb gekeken hoe de jongelui dat deden en ik moet zeggen dat ging uitstekend.geen idee contactwat we/ik morgen ga doen.lezen jullie morgen

Wat mooi om al die die dingen van ierland te zien.nog ff genieten.x

Greet 2014-11-16 18:21:19

Volgens mij zie je weer mooie dingen!!