Op zee

Sri Lanka, Matara

Vandaag vroeg opgestaan moesten om 0600 alweg.ontbijten zouden we aan boord van de boot die ons de walvissen zou laten zien.toch kregen we van de eigenaar verse kokosnoot.heerlijk die melk.om0730 vertrokken we nar zee al snel zagen hele scholen dolfijnen prachtig om te zien hoe ze over elkaar heen duikelen.of ze speciaal op die plek worden gevoerd?......... heel bijzonderdie twee kleine bootjes die maar bleven rondcirkelen. Toe we terug kwamen geen bootje te zien.daarna verder de zee op.op een gegeven moment zagen we spuitende walvissen.de boot er snel naar toe we hebben er een aantal gezien van een kleine dertig meter groot fantastisch.geprobeerd tefotograferen echter niet gelukt.savonds waren we uitgenodigd door de eigenaar voor een bbq.eerst wilden in stad kijken naar een grote manifestatie van en feestdag bij de katholieken.zag zwart van de mensen duurde te laang en zijn gaan bbqen.hele aparte club wel erg leuk.een acteur die frankrijk woont en nogal beroemd lijkt.de vz van de grootste boehistische gemeenschap in matara.de moeder van de eigenaar.haar oudste zoonl lijkt sprekend op rolf dus hij moest direct op de foto met haar.trouwens tijdens de boottcht is rolf knap zeeziek geweest.morgen door naar galle ookaan de kust.de foto is van ons verblijf hier

wat leuk allemaal!!! wel vervelend van rolf's zeeziekte...daar kan je knap ziek van zijn. leuk dat het lukt ook met de foto's!