Naar het oosten

Sri Lanka, Trincomalee

Gisteren aan de eind van de dag naar een prachtige bedeplaats van de budhisten geweest.onder aanvoering van onze tuktukdriver.was prachtig en reuze vermoeiend.begaf mijn sandaal het ook nog.maar goed we lopen al dagen blootsvoet kan er wel vanmorgen vertrokken naar tricomaree onze driverbracht ons bij hetbusstation voordat we weggingen kwam hij nog kijken of we wel in de goede bus zaten.prachtige kerel.de rit duurde ongeveer 4,5 uur.onder de zeer luide klanken van de srilankaanse bzn verliep de reis spoedig.het hotel is geen hilton maar goed te doen.schoon en dat is al heel wat de rijstmet kurry gaat vervelen wij op zoek naar een hamburgertent gesloten.hier wonen veel hindoes en moslims die eten geen vlees.maar toch iets gevonden met een mixed grill we zagen de biefstukken al over de tafel lopen.mooi niet allerlei verschillende soorten vis,schelpdieren en kip ook lekker.onderweg moest nienke op de foto met jarige jongedam tegelijkertijd kwam een jongeman vragen of hij een selfie mocht maken met ons ernaasrt heel bijzonder.trouwens hier praten vrouwen met vrouwen en mannen met mannen heel apart.kijken wat de dag van morgen brengt

Hmmmm, mixed grill zonder écht vlees ? Gaan we hier óók eens proberen.