busreis

Cambodja, siem reapក្រុងព្រះសីហនុ

vandaag een erg lange rit gemaakt dwars door cambodja en in pnom penh overgestapt op een andere bus.na het ontbijt en van een keurig kunchpakket voorzien vertrokken we om 0700 uur.overal werden gasten opgepikt met wel 5 meter sfstand tussen twee opstapplaatsen.we reisden met een vipbus.uitstekende beenruimte.als je wilde kon je bijna en werkend onternet in de bus.proma geregeld.na toch 12 vermoeiende uren , met 4 stops kwamen we om half acht aan.al snel jwamen we er achter dat men dachtdatwe morgen doorgingn naarbangkok.stond ook op het ticket wat we net hadden bekregen gelukkig kon alles weer opgelost worden.we hebben een keurig hotel in het centrum waar je ook lekker kunt eten.morgen hebben we een tuktuk geregeld die de hele dag met ons op stap gaat.ben benieuwd .tot morgen

Gelijk naar Bangkok zou wel een snel einde betekenen aan jullie reis, dus nog even lekker genieten in de tuk tuk.

Hans Kelderman 2013-11-08 18:17:17

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En wat een mooi welkom :-)

Nienke 2013-11-08 18:51:24

enjoy the adventure, soon you will be back in NL. whole day in a tuk tuk cool.

alan 2013-11-08 20:17:37

leuk! Misschien een leuk idee voor mama dat bed, als je volgende week weer thuis bent! :)

maaike 2013-11-09 00:28:12

Cor, ik zie dat je nog steeds van de vele aardse dingen geniet! Een 2 persoon bed zo mooi opgemaakt dat schept bij thuis komst voor beide verplichtingen! PS: Jij slaapt thuis toch altijd aan de andere kant?