Laatste vakantiedag

Sri Lanka, Galle

We zouden eerst een junglewandeling (ape,slangen,spinne enzv)maken maar gezien de buien(voor het eerst) maar niet gedaan.weer een antal dingen in het oude fort bekeken..nog wat souvenirs gekocht en s,avonds lekker geggeten.de eigenaar (ook arts)vertelde dat tijdens de tsunamie heel ergvell is kapot geggaan.inhet fort niet dar zijn alle huizen blijven staan.klein beetje waterschade.kwamvooral door de hoge en dikke verdedigingswerken van 1700..veel geld vanuit nl voor de wederopbouw is verdwenen.niemand weet wwar het is gebleve.we hebben een prachtige vakantie gehad,mooi weer en hele mooie dingen gezien en gedaan.paar dingen,je zier hier bijna niemand met een bril,bijna geen kale mannen.vlgns de mensen hier komt dat omdat er zo weinig vlees wordt gegegeten wel veel fruit en groente.morgen naar colombo en s,avonds vliegen.al metal een heel bijzondere vakantie

OKÉ Cor bedankt voor je verhalen ik wens jullie een hele goede reis terug. Groeten Freek

Freek Hofman 2015-09-15 18:49:14

Goede reis en bedankt voor de mooie reisverslagen!

Maaike 2015-09-15 21:01:45

Dank je wel mmaar snel een afspraak maken

corraalte 2015-09-16 04:41:35

Dank voor je gezellige verhalen en belevenissen en een heel goede terugreis.