markt en strand

Cambodja, shihanoukville

vandaag weer naar de markt geweest omdat er nog wat gekocht moest worden.deze markt is een pasr jaar geleden helemaal afgebrand en voor een gedeelte weer herbouwd.ik heb eens rond gekeken naar het voedingsgedeelte.noem het op of het is er.kippen die vanmorgen nog in de tuin rond liepen werden daar verkocht (levend), geslacht en vanavond in de pan.je kunt ook altijd zien wat voor beest het is geweest.schaaldieren en schelpdieren in overvloed.allerlei vreemdsoortige vissen .brst wel mooi om te zien.daarna terugnaar hotel om de reis voor vrijdag naar siem reep sf te spre1ken we gaan met een vipbus.vertrekken om 0700 uur en zijn rond 1700 uur in siem reep 23 dollar pp.morgen hebben we een motorbike gehuurd ( 6 dollsr per dag)..we vertrekken vrijdag, za/zo siem reep ma/di bangkok.vannmiddag naar het strand.ons net geiinstallerd begint er 5 mtr verder op een geluidsinstallatie te blazen.karaokeachtig gedoe met aar 6 mannen en een dj.gelukkig ligt het tempo hier anders.2 nummertjes zingen ruim een uur pauze dus viel allemaal nog wel mee.we hebben ook het nieuwste model tuktuk gezien.al die kleine dingetjes op een plaat zijn kleine gekruide schepjes die men als snoepjes eet.hele zakken vol.tot morgen

Dat is een mooie nieuwe TukTuk, zie je maar weer daar staat de ontwikkeling ook niet stil, dus alle oude polo's en golfjes naar Cambodja.

hans Kelderman 2013-11-05 17:21:38

de helmen niet vergeten,, heel veel plezier,enjoy the vacation, and genoeg foto's meee naar huis nemen......

alan 2013-11-05 18:33:34

Goede reis morgen.

Greet 2013-11-05 19:36:52

Ieuw! die varkenskop!

Nienke 2013-11-05 20:08:24

Eet smakelijk!!!

Joke Alferink 2013-11-05 20:44:27

Gaaf! Goed opletten in siam Reap...