boottocht

Cambodja, sihanoukville

om 0800 uur stand de ttuktuk voor de deur om ons op te halen.eerst naar het restaurant gereden waar de boten lagen we hebben daar ontbeten .heel bijzonder:stokbrood, jam en het eeuwige gebakken eitje.de boot (zie foto) was bijna vol met duitsers, belgen, russen, japanners en canadezen heel divers .er is drie maal gestopt.tweemaal snorkelen en een lange middagpauze op een tropisch eiland met bbq.heerlijk gezwommen en genoten van het heerlijke water.vlgns onze duitse vriendinnen was de watertemperatuur 31 graden en buiten 38.de bbq was super werd voor ons klaargemaakt, vis of kip met salade en rijst.daarna nog vruchten en onbeperkt fris.om16.30 uur weer terug en dat voot de prijs van 15 dollar.vanavond gegeten met de duitse dames voor 12 dollar voor twee personen.een van de dames had altijd bij british airways gewerkt en had iniddels de hele wereld gezien.tot morgen.er stonden ook nog wat aardige dingen op de menukaart

Haha! Joints op de menukaart :-) Klinkt als een heerlijke dag vandaag!

Nienke 2013-11-03 16:10:47

Geweldig toch, hier regen en 8 graden.

Hans Kelderman 2013-11-03 19:14:00

Cornelis, er stonden toch geen 'Dames' op de menukaart!

Cor H 2013-11-04 11:26:13

Cor voor jouw een vraag voo mij een weet

cor 2013-11-04 15:18:39

klinkt lekker zeg! heb je inspiratie op gedaan voor de volgende bbq's thuis! schrijf je de recepten even op!