laatste dag in cambodja ben

Cambodja, siem reap

vandaag rustig aan gedaan.morgen weer een , lange reisdag. van avond was ik knap beroerd maar het gaat wel weer.bij de familie thuisgeweest van onze tuktukdriver.ongelooflijklijk wat een armoe 7 mensen in een ruimte zonder enige privacy.vanavond naar de nightmarket geweest.zag er allemaal prim a uit.morgen om 0730 vertrekken

dus vanavond een betje kort verhaal mogen betere

have a safe and uneventful journey homewards.........

alan 2013-11-10 18:28:52

Moed houden Cor een beetje katterig hoort bij die landen, tenslotte is het niet ons klimaat.

Hans Kelderman 2013-11-10 20:51:31

Hi Cor, groetjes vanuit Granada, morgen gaan we naar het appartement in Islantilla. Het weer in Andalusiƫ is 24 graden overdag en 's-vonds rond 12 graden. Tot vandaag elke dag met veel belangstelling jou verslag gelezen , helaas in het appartement hebben we geen internet en dus zullen we jouw verhalen moeten missen. Veel plezier nog en goede reis terug..20 november toch.?

rosa en freek 2013-11-10 22:23:02

je bent er bijna pap....tot gauw!