Kasteeldag

Verenigd Koninkrijk, Bangor

In alle vroegte, op zondag notabene, met zijn allen ontbijten om zodoende om 8u Diederik op station Bangor (51 km verderop) te droppen. Hij treint naar Manchester Airport en vliegt vanmiddag naar Eindhoven als wij kastelen bezoeken. In kustplaatsje Beaumaris (plaatsnaam nog frans, want afkomstig uit tijdperk dat de fransen overheersten lang geleden). Uiteraard eerst koffie en warme choco bij Pier House. Daarna kasteelbezoek. Van alles over te vertellen, doe ik maar ff niet 😂. Edward 1 had er veel mee te maken in ieder geval. Nog even langs een kunstzinnig marktje waar je ook veel bakwerk en jams/marmelades/chutneys van ijverige vrouwen uit Wales kan kopen. Wij hebben zelf nog verse bramenjam. We kopen wel een peanut butter koek voor Lodewijk. De Calvé pindakaas is inmiddels op nl 😉. En Boudewijn gaat op de foto met een uil. In middag op strand (jawel Dominique weer het koude water in!) en ook nog langs copper mine. Diederik inmiddels ook veilig geland in Eindhoven. Lodewijk maakt quiche lorraine. Wijntje er bij. Genieten dus!