Laatste dagen met Diederik er bij

Verenigd Koninkrijk, Harlech

11aug. Een regenachtige dag geeft je de mogelijkheid tot lezen, spelletjes spelen met elkaar, een handwasje doen en veel eten en drinken natuurlijk. En als het droog is wordt er een hut gebouwd, vlakbij ons huisje in het bos. Diederik, nog een paar daagjes met ons samen, kan zich niet permitteren om binnen te blijven, dus gaat met regenjack, treinfietsje dat mee is en een hengel op weg naar viswater. Komt uren later zeiknat thuis. Rene kan ook minder goed binnen blijven, die gaat met de auto beetje rondrijden en op strooptocht naar kleine kerkjes en andere interessante dingen. Regen of geen regen. Het is en blijft een kwestie van positieve mindset, je goed kleden en ander voorzorgmaatregelen. In de middag zijn we weer allemaal samen en gaat het haardvuur aan. Gezellig! Pan met fusilli en tomaten-groentensaus en wat komkommer en ananasblokjes en we overleven prima hoor. De koffie is ook nog niet op 😊. En een hoop sterke verhalen komen ook boven tafel 😂.
12aug. We starten weer met regen. Rene rijdt met de oudste jongens naar nabijgelegen plaatsje voor wat visspullen en Rene zet ze af bij een bruggetje, 5km van ons huisje. Lodewijk en Diederik willen nu echt wat vangen 😉. Wij gaan naar het Hardech Castle met de tweeling. Half uurtje rijden en als we daar zijn is het ook klaar met de regen (was ook voorspeld). In middag prima weer, dus na kasteelbezoek kunnen we het schelpeneiland op. Wel voor 11u vanavond er af zijn, want dan gaat de vloed parten spelen. Gelezen dat er 200 verschillende soorten schelpen zijn. De vraag is nu of ik Rene straks nog wel mee naar huis krijg 😂. Valt mee, kwart over 5 meldt hij zich weer. Boodschappen en naar huis naar de tieners. Samen eten, vuur weer aan en nog een scrabble potje met zijn allen. Morgen vroeg op en allemaal mee. Diederik op trein zetten en wij dagje kastelen en strand. Weer goed weer op komst! Zullen we wel verdiend hebben 👍.

Leuk om deze reis van jullie weer mee te maken. Dankjewel voor het leuke verslag én natuurlijk nog leuker, al die foto's Hartelijke groet, Henri