Mount Snowdon, we got you!

Verenigd Koninkrijk, prenteg

Rond half 11 bij de voet van het gebergte (zie eerste foto, daarachter ligt Hahaha, we zijn niet de enige πŸ˜‚. Rene en Diederik zetten ons af bij het startpunt van de tocht van vandaag. Carpark vol dus zij moeten terug naar beneden en dan 1,5 km lopen naar waar w met zijn allen starten. Heerlijke dag, Super fijn weer en de top (1086) ligt vanochtend en eerste deel van de middag eens niet in de wolken. Geluk hebben dus. Na 2,5 uur boven en rond 14u weer via een andere track de terugtocht ingezet. Was wel druk op de top en ze gingen dus echt in de rij om op het topje met het paaltje een selfie te kunnen maken. Absurd.
Lekker de pub in paar uur later waar ze goede maaltijden serveren. Topdagje.
Geen Wifi trouwens in dit huisje, dus nu op betaald internet. Morgen weer minder weer, dus sla ik dagje bloggen over. Mag best 😊, het is tenslotte vakantie πŸ‘. Slaap lekker voor straks alvast!

Zit nog even te "bladeren" want dat is zo makkelijk met zo'n reisdagboek en geniet nog weer van deze schitterende foto's van Mount Snowdon. Die berg komt op m'n verlanglijstje te staan. Wat een prachtig gebied!!