Regen in Wales :-)

Verenigd Koninkrijk, machynlleth

Op woensdagochtend vroeg vertrek uit Londen, op weg naar Stansted Airport waar we Diederik om 8u oppikken, afkomstig uit Cork waar hij 10 dagen verbleef met een vriend. Nu is hij nog 10 dagen bij ons. Gelijk weer een hoop gezelligheid er bij. Ook fijn voor Lodewijk, anders blijft hij maar klieren met de jonge tweeling. Via Cambridge/Birmingham, met stop waar we Starbucks koffie kunnen drinken bij tankstation, reizen we in een uur of 6 naar Midden Wales waar we een week bij Ian & Delyth in het schoolmeestershuis (zij wonen zelf in het kleine schoolgebouwtje) verblijven in Eglwys Fach (gehuchtje). Van de big City het anderste uiterste in. Geinig. Installeren (wie krijgt welke slaapkamer enzo), eten maken en nog een avondtochtje naar de zee/strand. Heerlijk ff uitwaaien en bij thuiskomst warme chocolademelk en lekker donzig bed in.
Uitslapen de volgende ochtend en om 10u English breakfast, lekker hangen thuis met krant en koffie (instant dan wel 😏), paar spelletjes samen doen en uur in bad liggen (ik dan πŸ˜‚), terwijl de regen op het dak tikt. In middag droog, dus stuur ik iedereen het huis uit, zodat ik lekker met een kop thee ga lezen en uitrust van een heel jaar hard werken 😊. Stukje pure chocola er bij, gezellig muziekje aan en ontspannen. Rene met tweeling richting zee. De tieners een kilometer verderop om bij en riviertje te gaan kijken of vissen een goed plan is daar. Met 1 hengel wordt t vast bekvechten 😐. En vanavond gaan we natuurlijk damesvoetbal kijken. Ook al zijn we in Engeland (mag je natuurlijk niet zeggen in Wales πŸ˜‰), we zijn uiteraard voor onze Nederlandse toppertjes, net als jullie. Bye Bye. See you next time!