Waiting for boarding

Nederland, Schiphol

Via de spoedprocedure bij gemeente Eindhoven hadden we snel weer goede reisdocumenten, wel weer minder dukaten op de rekening. Online inchecken ging gisteren in een ommezwaai succesvol.

Vanochtend nog heerlijk uurtje yin yoga voor totale rust voor dat we vertrokken per trein naar Schiphol. Treinreis van een leien dakje. Toen vliegveld hobbels nog. Bagage check in ok, mevrouw lachte vriendelijk en ging geen moeilijkheden opwerpen. Alleen de deo van Lodewijk mocht hij iets verderop in het proces inleveren bij de security check. Tja, 6x iets gezegd over vloeistoffen 😉. Douane was appeltje-eitje. Vliegtuig punctueel, net als bij ProRail uiteraard. Nu de zandstorm in Qatar nog wegdenken :-). En hopelijk een lekkere maaltijd zo. Dat hebben we wel verdiend. En dan morgen ontbijt in Kathmandu!

Dank voor al jullie steun de afgelopen dagen. Hielp!
Nu op naar een mooie reiservaring.
Jullie horen het weer als we zover zijn.
Mooie tijd, ook voor jullie allemaal.

Namaste!

Dag lieve mensen, Wat fijn dat het nu goed verlopen is:-) Heel veel plezier met zijn allen en dubbel genieten van een mooie reiservaring! Groet, Tjitske

Tjitske Rogge 2016-08-11 08:37:08

Fijn om te lezen dat jullie vlotjes zijn aangekomen. Relaxte tijd gewenst!