Snelle update

Verenigde Staten, El Paso City

Hey mensen ik heb hier even een snelle update over de laatste blogs en late uploads. Ik heb een heel leuke vakantie gedaan. En ik heb vrij veel gedaan in de vakantie die ik graag allemaal wil vertellen. Er is nu een in de maak en die gaat over mijn eerste week vakantie. Ik beloof jullie dat ik hem dit weekend (waarschijnlijk zondag) ga uploaden. Ik probeer zoveel mogelijk in te halen want zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heb ik afgelopen week al twee nieuwe blogs geüpload over de weken voor de vakantie. Ik hoop dat jullie daar van genoten hebben en sorry als het een beetje korter was dan normaal. Maar ik had gewoon niet al te veel te vertellen en ik wou ze graag wat sneller uploaden. Ook hoop ik dat de ene blog erg mee heeft geholpen een gezicht te schetsen voor de foto’s. zodat jullie een beetje weten hoe iedereen eruit ziet en niet zomaar een foto in jullie gezicht gedrukt krijgen zonder er enige informatie er over te krijgen. Ik hoop dat ik dat hiermee het mee heb opgelost en dat jullie het wat beter snappen. Als er nog andere verzoeken zijn of vragen over bepaalde foto’s of dingen die ik heb geschreven die niet helemaal duidelijk zijn. voel niet gehinderd om onder de blog te reageren of mij persoonlijk te berichten. Ik wil graag meer vertellen over wat ik heb meegemaakt en wat ik allemaal doe. Ik vertel wel wanneer ik liever geen reactie onder mij blog wil.

Ook heb ik mijn cijfers terug van mijn eerste semester. En ik heb als laagste cijfer een 77 dat ook wel een C is. Ik ben niet ontevreden met mijn rapport en ik denk dat ik redelijk goed heb gepresteerd. Ik bedoel ik heb nog voor geen een vak gezakt en heb ook geen D als cijfer. Ik heb een foto erbij gedaan van mijn hele rapport. Zelf vond ik het eerste semester erg hectisch. Ik heb natuurlijk een cultuurshock meegemaakt, ben van gezin veranderd en ben naar een nieuwe school gegaan. Ik had net alles opgebouwd op me oude school word het een soort van weggooit. Gelukkig heb ik nog wel contact met Joshoa en hij kwam ook nog even langs in de vakantie. Maar dat zijn de enige resten die ik een beetje heb er aan overgehouden. Wel jammer maar ik heb weer wat opgebouwd op Franklin dus het is goed dat ik twee verschillende scholen heb meegemaakt. ook heb ik nog een vak veranderd in mijn rooster. Ik vond Forensic science niet zo leuk als toen op Cornado dus heb ik het veranderd in PE of ook wel een soort van gym. Ik hoop dat ik een wat rustiger tweede semester tegemoet ga maar ik verwacht niet dat de tijd dan ook wat langzamer gaat. Bedoel ik heb nog maar 5 maanden te gaan. En je kan veel zeggen maar tijd gaat dan toch best wel snel. Het lijkt namelijk net alsof ik een maand geleden uit het vliegtuig ben gestapt. Ik ga proberen om van mijn laatste 5 maanden het beste er van ga maken.

Ik hoop dat ik jullie hierbij een beetje meer heb laten weten te komen. En nog een keer sorry voor mijn late uploads. Mijn hoofd stond er niet helemaal naar om in de vakantie aan me blog te gaan schrijven. Maar ik heb het een soort van ingehaald en daar ben ik wel blij mee. Ik upload mijn volgende blog zo snel mogelijk. Fijne dag en tot de volgende upload. (594 woorden)