eerste dag in New York

Verenigde Staten, New York

Hey mensen,
Welkom bij mijn tweede reisverslag. ik ga vandaag vertellen over mijn trip in New York. de reis in het vliegtuig was op woensdag die lang en saai was dus iet de moeite waard om daar over te schrijven. dus wij stonden om 7 uur op om dan een enorm slecht ontbijt te eten en daarna de bus in te gaan. Als eerste bestemming waar we begonnen was Central Park. Dit park is helemaal met de hand gemaakt en geen stukje (behalve de stenen) is puur natuur. In dit park word veel gefilmd voor Amerikaanse films en series zo kon je zien waar de fontein van F.R.I.E.N.D.S is en de laatste scene van John Wick 2. na onze leuke trip zijn we gaan lunchen in Washington square park . na een verrukkelijk broodje zijn we de bus weer opgestapt op naar the high line. En na dat zijn we eindelijk naar time square gegaan. Dus alles wat we voor time square hebben gedaan was best leuk en dingen waar ik ook niet snel naar toe zou gaan. Maar toen in eenmaal op time square opliep was ik betoverd. het is zo gaaf daar en zoveel te doen en te zien. het is de plek van New York dat niet stilstaat in de nacht. We zijn eerst gaan avondeten in Hard Rock Cafe. Ik had een lekkere mac and cheese en de jongens waarmee ik aan tafel zat een burger. Na het lekkere eten zijn we op stap geweest naar de M&M store en de Disney store. Het was ongelofelijk gezellig. Maar helaas komt aan alles een einde en dat was dus ook aan deze en zijn we dus weer op de bus gestapt om naar het hotel te gaan. maar eenmaal daar aangekomen was iedereen zo moe dat we allemaal bijna direct gingen slapen. deze eerste 12 uur in New York was een geweldige ervaring ik heb ervan genoten en kijk uit naar de volgende 12 uur om mee te maken