Tweede week school

Verenigde Staten, El Paso

Sorry voor het lange wachten voordat ik een nieuwe blog ging schrijven. Maar ja had het druk met school. Laten we beginnen waar we het nog niet over gehad hebben. Zondag had ik me verslapen en daardoor kon ik niet naar de kerk(oeps). Gelukkig vonden cara en brad het niet erg hun zeggen dat ik het zelf mag kiezen of ik wil gaan of niet. Ik heb de rest van de dag een beetje hier en daar wat gelezen en huiswerk gemaakt. In de avond hebben we met het gezin een film gezien. We gingen allemaal weer vroeg naar bed want we moesten allemaal de volgende dag werken of naar school. De volgende dag gewoon een normale dag op school. Heb de opdracht gekregen dat ik die aankomende woensdag twee testen had waar ik dus voor moest gaan leren. ik kwam thuis ben gelijk aan de slag gegaan tot dat de ouders thuiskwamen en we naar een Mexicaans restaurant gingen waar we Taquito aten. Dit speciale Mexicaanse gerecht kan ik niet zeggen dat het geweldig was maar wel lekker. Toen ik dat zei tegen een meisje in mijn biologie klas (ook Mexicaan) was ze verbaast en nu hebben we afgesproken om naar Ciudad Juarez en daar de goede Taquito te eten. Deze meid heet Sophia en ik praat veel met haar op whats-app. Zij is erg geïnteresseerd in de Nederlandse cultuur en de normen en waarden daar ze wilt ook dat ik haar Mexicaanse cultuur leer met natuurlijk de taal erbij 😖. Helaas naast biologie hebben we geen andere klassen maar dat doet de pret niet derven. Naast Sophia heb ik ook Joshoa ontmoet en Eddie. Eddie zit in mijn gitaar klas en daar lunch ik vaak mee. dan lopen we samen met hem en zijn vrienden naar whole food supermarket en halen zij hun lunch en eet ik mijn zelf meegebrachte lunch. Joshoa zit in mijn Engels klas en is erg aardig maar verlegen. We hebben samen een opdracht over helden gedaan waardoor we in contact kwamen en aan de praat gingen. Sindsdien praten wij met elkaar via snapchat over van alles wat met Nederland en Amerika te maken heeft of gewoon de leuke heldenverhalen van Marvel of DC. Woensdag heb ik de testen gedaan voor robotics heb ik een 7. Maar ik vind nog steeds dat ik te slordig te werk ga en daardoor mijn resultaten niet zijn zoals verwacht want ik had beter gekund. Iets waar ik de aankomende maanden nog aan ga werken. En biologie maar daar heb ik nog geen resultaten van terug. Gister heb ik met me groepje voor economie eindelijk mogen presteren. Voor ons hadden we het gevoel dat we heel erg ongeorganiseerd waren voor we de presentatie gingen doen. Maar achter af zijn we er goed van af gekomen. Zelfs zo dat we 93 punten hebben gekregen voor de presentatie. Afgelopen week heb ik wel eens last gehad van dat de bus zo laat kwam dat we bijna te laat kwamen. Ik heb zelfs de bus een keer gemist in de middag waardoor ik opgehaald moest worden door Brad. Dat irriteerde me. Nu hebben we de afgelopen twee dagen een nieuwe buschauffeur en zij probeert wel op tijd te rijden zodat we op tijd komen. Vandaag ga ik naar een football game van Coronado met Joshoa en daarna hebben we een soort van feest. Maar dat vertel ik de volgende keer.

Leuk dat je al vrienden hebt gemaakt!

annekes.avontuur 2018-09-01 10:43:26

He Tyas! You did it, geweldig man dit avontuur. Ik geniet enorm van je verhalen 🙋🏻‍♀️

Fiona 2018-09-03 08:28:39

Dit is een reactie van mij, om oma te laten zien hoe het werkt