tweede dag new york

Verenigde Staten, new york

De tweede dag van de oriëntatie in New York en helaas ook de laatste dag. Morgen ga ik naar me gast gezin reizen. De reis duurt maar liefs 10 uur dus dat gaat nog ff duren maar dat komt wel goed. Maar onze reis begon bij de 9/11 memorial. Een tragische gebeurtenis dat moet gewoon even herdacht worden als je in New York bent. Na het herdenken zijn we naar pier 17 gelopen om daar een boot tour te nemen langs the statue of Liberty en andere belangrijke gebouwen. En na de oh zo leuke boot tour hebben we geluncht dat iets minder smaakte dan die van gister. eenmaal klaar met de lunch begonnen we onze tocht naar de Brooklyn bridge. was een lang en drukke tocht over de brug maar was wel een heel mooi uitzicht en het deed me echt denken aan de poster op de muur van me kamer. na de mooie foto's hebben genomen zijn we de bus ingegaan om naar Coney Island te gaan. Een hele bijzondere plek omdat het zo oud is vergeleken met New York. Het lijkt ook zoveel op plekken in games dat ik heb gespeeld. We zijn geen attractie ingegaan want of de rij was te lang of ik wou niet. Na we verzameld hebben liepen we naar de pizzeria waar we avond gingen eten. Na lekker gegeten te hebben( was wel een beetje weinig.) gingen we naar the top of the rock. Wat een geweldig uitzicht. Ga naar mijn Instagram voor een paar mooie foto's die ik daar heb gemaakt @itstyas. en dat was dan het einde van alles we hebben wel geteld in 24 uur heel New York gezien. nu dat alles achter de rug is ga ik me klaar maken voor morgen. ik moet namelijk 10 uur reizen en al 5 uur opstaan. Dus wens me alvast sterkte :joy: .

Heel veel sterkte bij alles wat er op je pad komt !! 😘😘