Compostella dag 3

Frankrijk, Angicourt

Dag 3. Na een goeie nachtrust mochten we aanschuiven voor het ontbijt. We worden echt verwend als pelgrims door onze gastheer. Na afscheid te nemen vertrokken we vol goede moed aan onze derde rit. Maar na nog geen 10 kilometer hadden we onze eerste lekke band. Maar na 20 minuten waren we al terug op weg. We genieten nog steeds van de mooie landschappen. We rijden vooral op D-wegen, gelukkig is er weinig verkeer. Onze eerste stop is de kathedraal van Noyon. Een meesterwerk uit de 12de eeuw. Met de 2 torens kun je ook "zoek de verschillen" spelen. Die is herbouwd na een brand en herbouwd in de stijl van die tijd. Even later reden we door het enorme "Forêt de Laigue". Zelfs nog groter dan de keuneleute 😁. Het was een aangename verkoeling op deze terug warme dag (30°C). Ideaal voor ons middagmaal. Terug op weg merken dat het landschap nog glooiender wordt, de hellingen worden niet steiler, maar langer. 2 à 3 km aan 3 à 5%. Bij het zoeken naar onze rustplaats nog even de gsm laten uitrekenen wat de kortste route was. Maar dat was duidelijk niet de makkelijkste. Maar om 18u zijn we eindelijk gearriveerd na een lange dag.
Tot morgen alvast.

Hallo, super initiatief! Is het mogelijk eens jullie ganse route door te sturen? We zitten namelijk veel op deze route . Wie weet komen we elkaar daar eens tegen . Grts Luc en Mieke

Deforche luc 2021-06-07 20:01:46

Compostellaforlife2021 2021-06-11 11:55:19

Dit is normaal de volledige route. We nemen in Bordeaux wel de kustvariante