Dag 21: Springdale - Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen ons laatste ontbijtje genuttigd op Amerikaanse bodem...
Daarna hebben we Zion achter ons gelaten en al maar richting Las Vegas vertrokken, aangezien we pas om 21u30 vlogen hadden we nog tijd genoeg. Onderweg passeerden we de Valley of Fire nog die ik nog graag wou bezoeken. Maar het weer was opnieuw een spelbreker... Stormwinden staken op en de lucht werd grijs! Ok, dan maar geen Valley of Fire...
Nog een paar uurtjes de Strip op is ook wel leuk! Maar net voor Las Vegas merkten we plots aan de linkerkant een speedway circuit op en ze waren aan het rijden. Nog net konden we de afrit nemen om eens een kijkje te gaan nemen... Eenmaal langs de kant van het circuit grapten we nog over de politieauto die ook over het circuit aan het scheuren was, man die was echt goed! Toch maar eens binnen gaan kijken of we boven op het terras konden geraken om een beter zicht te hebben.
Eenmaal binnen kwamen we er achter dat je een drive alonge kon doen met die politiewagen, een Dodge Charger van 707 pk, en dus ook 2 ronden zo over het circuit kon vlammen. 😁
Ja, graag!! We hadden hem al een paar keer zien maar vooral horen vertrekken, hola pola, daar zit kapiet in... Hij ging snel maar waar het vooral om ging was het driften in de bochten! Hoe cool moet dat zijn?! Dan was het aan ons om mee te rijden, er konden 3 personen mee, Emma bleef wachten want zij zag het toch niet echt zitten...
Man, man, wat was dat fun, ongelooflijk hoe goed die piloot kon rijden en de wagen onder controle had... Bij elke bocht dacht ik dat we overkop zouden gaan, maar nee hoor we hebben het overleefd! Maar toch gelukkig dat het maar 2 ronden waren want men maag vond het maar niks! πŸ˜…
Spijtig dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen want heel de rit is zowel van binnenin als van buiten gefilmd, gieren hoor!
Na deze dolle rit zijn we verder gereden naar de Strip want Sarah wou zeker nog in de rollercoaster van hotel New York, New York en nog wat souveniertjes kopen.
Tegen de avond was het eerst tijd om afscheid te nemen van onze geweldige huurauto en daarna de lange vlucht naar huis...

Op dit eigenste moment zit ik als een zombie in Londen te wachten op de vlucht naar Amsterdam... Wat zal ik blij zijn als we straks thuis zijn... 😴😴😴

Vond het leuk om jullie reis te volgen. Wij vertrekken morgen naar Las Vegas en twee dagen later naar Zion zie die speedway ook wel zitten.

Ons-familie-reisje 2018-07-22 19:47:28

Bedankt dat ik jullie reis mocht volgen. Erg leuk. Wij vertrekken maandag de31ste naar Los Angeles en gaan grotendeels dezelfde reis maken. genietvan je thuiskomt

PeggesGo.USA 2018-07-22 20:40:46

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Morgen vliegen wij richting Las Vegas voor onze rondreis. En als het goed is ook met een Escalade. Hoe is deze jullie overigens bevallen ?

Ron Notenboom 2018-07-22 20:48:49

De Escalade was super! Echt een graaf beest om mee te rijden! Was daarnet wennen om weer met een normaal formaat naar huis te rijden... Enkel de gps vond ik niet zo goed, maar dat ga je wel ondervinden! Wie weet krijg jij onze auto wel mee want hij moest nog op onderhoud voor nieuwe olie! 😁

Mermans.USA 2018-07-23 01:16:32

Bedankt voor het leuke verslag van jullie mooie vakantie!!! Ik heb weer genoeg ideetjes en tips Leuk om ook te gaan doen op onze reis in september!!!