Dag 20: Springdale

Verenigde Staten, Springdale

Vanochtend zijn we de dag weer begonnen met een lekker ontbijtje!
Daarna was het tijd voor de Narrows, een leuke wandeling door de rivier in de canyon. Nu, normaal is dit een mooi helder riviertje maar door het noodweer van vorige week is het nog steeds een modderstroom... Maar dat hield ons niet tegen om er toch maar door te ploeteren! Het is zonder de modder al goed uitkijken waar je je voeten zet en nu met de modder zag je niks meer en moest je echt stap voor stap op de tast verder. We begonnen er op ons gemakje aan, soms tot de enkels, soms tot de knieën in het water. Op een gegeven moment stonden de dochters bijna tot de heupen in’t water, ja dit wordt leuk! Nu, diegene die ons kennen, 1 keer raden wie van de 2 er als eerste helemaal in zat... ๐Ÿ˜
Je kan de rivier zolang volgen als je wil maar je moet wel dezelfde weg terug. Dus na genoeg geploeter zijn we maar terug gedraaid.
Eenmaal terug in het hotel werd de 35 graden weer vlot overschreden veel te warm om nog iets te doen dus, op naar het zwembad!
Dat deed echt wel deugd! Toen het zonnetje achter de bergen verdween zijn we ons gaan klaarmaken voor het laatste avondmaal... ๐Ÿ™
Dit maal zijn we gaan eten in de Spotted Dog, voor diegene die nog naar hier komen, echt een aanrader! Zeker de pasta met scampis en asperges, en als dessert de chocolat moelleux met ijs... ๐Ÿ˜‹ Dat was een heerlijke afsluiter van onze vakantie!

Morgen moeten we om 21u30 pas vliegen dus eigenlijk hebben we nog het grootste deel van de dag om hier nog wat te genieten. Ik weet nog niet goed hoe we het gaan aanpakken, in de voormiddag nog een korte hike en nog wat aan het zwembad liggen ofwel al doorrijden en de Valley of Fire nog meepakken. Maar voor dat laatste gaat het, vrees ik, wat warm zijn... ๐Ÿ˜…

Heerlijke verhalen

Viv 2018-07-21 14:08:22

Wat een mooie foto's weer. Genoten van jullie reis