Dag 3: Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was onze laatste dag Los Angeles. Daarom stond er heel wat op het programma!
We zijn de dag gestart bij Madam Tussauds. Wat hebben we daar gelachen met de leuke foto’s dat je kan nemen met de celebrities! Sommige zien er echt wel schrikaanjagend echt uit...
Daarna hebben we met LA City tours een 2 uur durende tour gedaan langs de rich and famous... Beverly Hills, Bel Air, Sunset Boulevard, Mulholland Drive, been there, done that! 😎 Toch wel eens leuk om te zien waar bepaalde sterren wonen. Aanvankelijk vreesde ik dat er niet veel te zien ging zijn buiten grote poorten en hoge omheiningen, maar niets is minder waar, velen kan je echt gewoon zien staan. Zo weet ik nu waar Beyonce, Bruno Mars, Justin Bieber enzo wonen. Altijd handig, je weet maar nooit dat je eens wordt uitgenodigd... 😁
Na de tour zijn we richting de kust gereden, meer bepaald Venice Beach en Santa Monica. We wilden graag fietsen huren om van Santa Monica naar Venice Beach te gaan, maar helaas, die fietsenverhuur ging sluiten... Dan maar te voet naar Venice Beach. Het is daar echt een gezellige drukte met een heel losse sfeer, alles kan, alles mag. Je komt er ogen te kort om al de gekte te aanschouwen, schoon figuren dat daar rondhangen! Je moet wel oppassen dat je niet high wordt want joints worden daar à volonté in het openbaar gerookt... 🤪
Maar naast roken wordt er ook veel gesport. Er is een leuk skatepark op het strand waar de coole boys (and girls!) hun beste tricks laten zien, op verschillende basketpleintjes worden matchkes gespeeld en op Muscle Beach wordt met de spierballen gerold. Allemaal heel leuk om te aanschouwen!
Daarna zijn we naar de Santa Monica Pier gegaan waar we lekkere shrimps gegeten hebben bij, natuurlijk, Bubba Gump, bekend van de film Forrest Gump. In de verte werd er al vuurwerk afgeschoten voor de 4th of July, benieuwd wat dat morgen gaat geven! Maar dat lezen jullie in ons verslag van morgen... Dus een goeiemorgen alvast voor jullie, maar ik kruip er nu in... 😴

Slaapwel, superleuk een beetje mee te genieten tijdens het harde werken 👍

Lieve 2018-07-04 09:46:13

Ziet er allemaal geweldig uit ! Iedereen schijnt de 'time of his life ' te hebben !! Super ! Ik denk dat wij daar ook eens naar toe moeten !